woensdag 27 mei 2009

Dik, dikker, dikst!!!

41 weken zwanger, wie had dat gedacht!
Ik niet in ieder geval! Stiekem wel rekening mee gehouden, maar toch niet verwacht......
In totaal al dikke drie week aan het rommelen, maar het zet jammer genoeg niet door! Gelukkig heeft de verloskundige ons hiervoor gewaarschuwd! Nog voordat ik er 2 weken geleden 'zat' van was, zei ze dat het rommelen bij een tweede veel kan zijn en niets zegt... Anders werd het wachten wel erg lang!
Maar mij hoor je niet klagen, hoor;) Deze afgelopen 41 weken heb ik geen kwaaltjes gehad!!!
(die olifanten voeten, dikke toet en winterslaap maar niet mee gerekend!!!)
Wat een luxe! Nu op naar de bevalling! Als dat ook zo soepeltjes verloopt!!!?!!!!!
Morgen word ik gestript, dus hopelijk zet dat wat door! (Bij Twan was dat niet de doorslag, dus ik ga nergens vanuit...)
Nu eerst maar verder rommelen en schoonmaken hier in huis!! Want ja, stilzitten kan ik nog steeds niet...!
Xx

Geen opmerkingen: